Nekad Erkaan | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erkaan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lenny

Vad är ditt discord namn? erkaan

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Andersson, 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, skön, schysst.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min FiveM-karaktär heter Leo Andersson, en 16-årig kille som nyligen flyttat till Unive för att börja om. Han kommer ursprungligen från en liten stad där han var känd för sina smygraströrelser och sina kontakter inom den lokala underjorden. Leo har växt upp i en familj där inget kom gratis, och han lärde sig tidigt att man måste vara smart för att överleva. Leo är ganska slimmad, men snabb och smidig, vilket gör att han är perfekt för att komma undan snabbt vid en konfrontation. Han bär ofta på en enkel, svart hoodie, slitna jeans och sneakers. Hans styrka ligger i hans förmåga att vara en taktiker. Leo är inte den som går in med huvudet först, utan han planerar alltid sina drag noggrant. Han är också duktig på att läsa av människor och kan snabbt avgöra vem man kan lita på och vem som inte har rent mjöl i påsen. Hans mål är att snabbt etablera sig i stadens undre värld utan att dra för mycket uppmärksamhet till sig själv. Trots sitt ganska tuffa yttre har Leo en mjukare sida, särskilt när det gäller att skydda dem han bryr sig om. Han drömmer om att en dag kunna lämna det kriminella livet bakom sig, men han vet att det kommer vara svårt att bryta sig fri från sina förflutna kopplingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och roliga scenarion, Seriös rp, mycket skoj

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man inte bara ska spela för att man själv ska vinna man ska spela så de är roligt för alla som är med i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag tror jag har gjort nåt men de var väldigt länge sedan, tror de var nå lall grejer typ. Senn dess har jag spelatr mycke mer fivem och lärt mig mer hur fivem fuhngerar och hur man rpar bättre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja det är väll dem vanliga reglerna som rdm, metagaming, poor rp med mera.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt aktiv och skulle jätte gärna vilja spela på denna fantsastiska server!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka