Ej Antagen leostevil | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leostevil

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad heter du på discord? leostevil

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill att ännu fler människor blir medlemmar på unive, jag vill göra så att medlemmar kommer in och jag tror är bra för att rpa och inte lalla och göra bra saker för servern och att de ska få mer medlemmar för att då kommer de komma fler människor in på servern om vill tar in bra medlemmar som kan rpa och inte lalla på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag är väldigt aktiv och vill kunna bidra till serven med gott syfte och jag har spelat på den här serven några månader och jag vill göra den bättre än den är nu med fler medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och med ett snällt humör.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill påverka hur nya spelare/medlemmar på serven för att de behandlas väldigt dåligt för att folk håller på hela tiden med att hetsa mot dem och dom gör så kanske folk vill lämna unive och börja spela på en annan server.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? mogen, kunna reglerna på serven. kunna bete sig och inte lalla

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Du ska vara professionell och kunna ha en bra attityd, även om du har en dålig dag så ska du fortfarande respektera allihopa och försöka hålla en god ton och inte vara arg på andra utan anledning. Man ska vara seriös i RP nivå/scenarios och inte lalla runt. Jag kommer försöka mitt bästa och se till att medlemmar ha det bra och bra RP nivå

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv varje dag typ 3-4 timmar om dagen OBS om jag hinner mer så är jag det

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Nekad, pågrund av taggar staff i sin ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka