Ej Antagen leostevil | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leostevil

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad heter du på discord? leostevil

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag sökte Medlemskap Ansvarig för att jag gillar Unive FiveM RP och vill hjälpa till på servern. Jag tycker det är kul att hjälpa nya spelare och se till så att alla följer reglerna så det inte blir kaos. För att jag vill hjälp till så att alla nya medlemmar ska du bli bättre på att rpa och inte göra regelbrott.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill bara att Unive ska vara en bra server där folk trivs och inte bråkar hela tiden. Jag kanske inte är bäst men jag kommer försöka mitt bästa. Jag har ganska bra kunskap att lära ut och hjälpa andra när det behövs samt så kommer jag använda mina kunskaper från när jag va staff på serven

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta andra med respekt och vara schysst. Alla är olika och man vet inte hur någon annan har det.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska betyda något bra att vara Medlem på Unive och att folk känner att de tillhör servern. Att man beter sig bra, följer reglerna och inte förstör för andra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag vill att det ska betyda något bra att vara Medlem på Unive och att folk känner att de tillhör servern. Att man beter sig bra, följer reglerna och inte förstör för andra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag var Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ansvar för vilka som är Medlemmar och hur de beter sig. Att se till så att reglerna följs och säga till om någon gör fel.

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv varje dag typ 3-4 timmar om dagen OBS om jag hinner mer så är jag det

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka