Dubbelpost Leonell_BTW | Ansökan till Staff [520mstr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonell_BTW

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonell

Ditt discordnamn: za44za

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? jag har spelat på server länge nu och jag rpear som polis och när jag rpat så har jag sett många personer som lallar och jag vet att dom borde inte finnas på denna server så om jag hadde kunat vara staff så hadde jag kunat hjälpa dom som behöver hjälp med att få bort lallare. eller andra folk som bryter mott regler

Vad tycker du inte fungerar på Unive? att det finns mång som lallar på denna server ´sen finns det också dom rpear men jag brukar se mest lallare och jag vill få bort dom så att folk kan ha en rollig rp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? att vi ska specca mer område där folk hänger tex gänghus osv då det är där jag har insett själv att det förekommer mest lallande och andra regelbrott och att vi ska specca scenarion närmre och längre.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja de man gör är att man har en fin och en god attityd och att man reagerar professionellts som en staff man ska prata professionellts och att man ska alltid vara säker med de man gör utan inte tveka och att man pratar med staffsen så att man är säker och de spelar ingen roll ifall hur gammal personen är eller vilken kön eller hur personen pratar utan man ska ha respekt mot alla personer som har respekt tillbaka

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? varje dag efter jag har kommt från skolan

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sen slutat och nu spelar jag varje dag så typ 5veckor

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag vet mycket om staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka