Antagen PekivanTi | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PekivanTi

Medlem
Meddelanden
252
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Ditt discordnamn: pekivanti

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka till staff är att jag tycker det är roligt och vill gärna komma tillbaka till staff-teamet. Jag gillar att få uppgifter och jobb och det kommer resultera till att få mycket staff arbete gjort och driva unive framåt. Det som också får mig att söka som staff är att kunna hjälpa mina kollegor i staffteamet ifall dom behöver hjälp med svåra beslut eller bara extra hjälp med ett ärende i support. I varje ärende så är jag opartisk så att alla ska få den bästa hjälp dom behöver. Jag kommer vara snabb i support så att väntrummet är tomt, kommer ta massa reports, kommer vara snabb i PM och hålla koll på forumet om det kommer in några nya ban överklaganden. Jag har dessutom inga problem med att säga ifrån heller vilket kan vara viktigt i vissa situationer. Jag kommer lägga ner mycket tid på staff arbete och försöka utveckla unive. Jag har även erfarenhet då jag har varit staff på andra servrar och helper på unive 3 tidigare gånger. Jag är just nu MA och vill gärna specca lite mer och göra staffarbete i servervakt teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar på unive är att det är en del powergaming och lall. Jag ser bilar bokstavligen flyga fram in i en vägg och köra därifrån lika fort som dom kom dit. Lallandet är mest icke medlemmar men även medlemmar. Lallandet kommer dock alltid finnas kvar men det är något jag vill minska på. Jag hör också att många pratar OOC och halv OOC ingame och dom tror att det inte märks MEN det gör det. Vi måste ta i med hårdare åtgärder mot dom som tar OOC ingame som en självklarhet!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Finns många olika sätt att kunna lösa det på. T.ex specca mera, ta i med hårdare åtgärder och självklart sammarbeta med resten av staff teamet och även medlemmar på servern som kan meddela oss om dom ser något och skicka klipp.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig ska man alltid agera professionellt även om man är helper, mod eller bara en vanlig medlem. Man agerar proffesionellt genom att inte vara korrupt, vara snäll men samtidigt bestämd mot medlemmar och så ska man såklart behandla alla med respekt och ha en bra ton.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer som sagt vara mycket aktiv då jag inte går på någon aktivitet/sport efter skolan så kommer jag kunna vara aktiv. Jag kommer ju såklart prioritera läxor och skolarbete före staff men när jag är ledig så är jag aktiv. Jag kommer prioritera staff arbetet före RPn. Nu på jullovet kommer jag vara aktiv dag in och dag ut.

På vardagar är jag tillgänglig ca kl 16 - 23 och på helger/lov typ 09 - 03.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 4 april 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, Jag har tidigare varit helper här 3 gånger. Jag har även varit staff på andra servrar innan jag började spela på unive. Jag har också kollat på streams när folk gör staff arbete. Men jag är just nu MA.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell hade jag inte velat jobba inom eftersom att jag kan inte så mycket om krim då jag aldrig varit det, men man lär ju sig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka