Antagen leonari7 | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leonari7

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,105
Reaction score
83
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Leonari7

Vad är ditt Hex:ID steam:11000011104787e

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv varje vardag från 15 till 00:30 ungefär men tiderna kan självfallet ändras och på helgerna så kan de vara allt från 14 till 05 till 18 till 02 så tiderna är inte exakta men det är så jag tror de kommer se ut

Hur länge har du varit medlem på Unive? 11 Oktober 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har 42 banns men den senaste var över 1 år sedan och de resterande är gammla från 2022 2023 tiderna samt lite 2024

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktens uppgift är att hålla lall och olika regelbrott borta från servern och det kan vara allt från lall till grövre regelbrott och då är de mitt ansvar att ta de åter gärderna sedan så skickar jag in klippet till ban bevis så taggar jag SV ansvariga så de kan åter gärda de ärendet. en sv behöver inte alltid banna eller kicka den kan också dv bilar dom står mitt på vägen och det underlättar en staffs arbete då den fokuserar på större grejer. en servervakt har stort ansvar tillsammans med staff att rp nivån ska se så professionell ut som möjligt vilket ser mycket bättre ut för servern. en sv kan också vara en förebild för andra och inte bara banna eller kicka de kan också /m eller i ooc chatten sluta lalla annars åker ni på ban om ni ej skärper er så personen fattar att den har gjort fel och har blivit tillsagd och självklart så ska du banna och skicka in det till staffs när de ej lyssnar eller gör fel. istället för att banna en gul eller grön spelare så kan man skriv /m för att lära personen då man jobbar med motparten för att motverka regelbrott

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt då jag ser extremt mycket lall och regelbrott på olika platser och då jag är polis så ser jag extremt mycket copbait samt folk som lallar med polisen och allmänt copbaitar och då jag ej vill sitta och skriva report varje gång. så vill jag ta åter gärderna på egna händer så får jag deras id snabbt och banna dem sedan skicka in de till SV ansvariga så de kan förlänga bannen om de anser att bannen ska förlängas. en annan anledning att jag vill bli servervakt är att jag ser extremt mycket övergivna bilar på vägarna och de känns extremt tråkigt att folk behandlar sina bilar så så då kommer jag bara dv bilarna nu istället för att putta dem emot vägkanten.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption inom servervakt är tex när du och ditt gäng är i ett skott scenario och du dör och du har ett dyrt vapen på dig och du bestämmer för att ressa sig själv för att döda dem de är korruption inom servervakt fast det finns 2 graders av korruption av sv 1 är mild korruption och den andra är korruption inom servervakt. ett till scenario är tex du har dött och blivit 12ad då ska du respawna och lämna och vänta i 12 timmar och om du ressar dig för att behålla dina vapen så är du korrupt. mild korruption är tex att du ej bannar din vän när den har gjort fel eller att din vän behöver ress och du ressar han bara för att de är din vän och det vill vi undvika då du ej ska abuse dina perms och det är saftiga banns på de.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka