Accepterad leon_bungegård | Ban Överklagan [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
149
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384193974/

Ditt Hex-ID: 0:0:711964123

Vad är din discord tagg? bungegård#2362

Vem var det som bannade dig? cindyfisk

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-20 154037.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror antagligen att han bannade mig för att jag puttade ner en bil i vattnet men jag skulle inte säga att de är sunt förnuft eftersom att dem sattt och hetsade fram de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom till trygghansa och direkt så började dem hetsa och sa att dem skulle skjuta mig och då sa jag att jag kommer buta ner dem bil i vattnet och du fortsätter dem och jag sa jag ger er en varning och dem fortsätter och då buttade jag ner bilen i vattnet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för att dem hetsade fram till att jag skulle butta ner bilen för att jag gav dem varning på varning att dem skulle ge sig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldirg blivit bannad över att ha buttat ner en bil i vattnet och att de blir sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat åkt där ifrån och jag ber om ursäkt att jag gjorde detta men jag gav dem varningar men jag säger nu att jag kunde ha åkt därifrån och inte gjort om de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag de ska aldrig hända igen förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det tar ju den tid de tar

Tillbaka