Nekad Centnyaste | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Furziondope

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Cent13

Vem var det som bannade dig? Andre.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag knuffa ner en bil i vattnet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag chilla på trygg med en vän sen kom det en grabb från ingenstans och börja små käfta lite till det led till mer bråk mellan han och mig han tog ut sin bil åkte runt sen komm tillbaka och vdm mig typ 4 gånger sedan tog jag ut min och börja jaga han utanför trygg sedan körde han till trygg och campa sen sa han att han skulle kunlla min mamma han sa det typ 10 gånger sen körde han i mig så jag nästan kom till vattnet då gav jag han 2 knuffar så flög han ner vilket som vad lite dumt. men gjorde det under suntförnuft hade en skit bil för 15k som jag ej brydde mig om sen drog jag exat när den åkte ner

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså Osäkert har hört att man kan göra saker under suntförnuft. Det var det jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var felaktig blev godkänd på den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jadu antar att ej köra ner han i vattnet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra ner nån i vattnet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka