Accepterad karpZ.12k | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yuan.

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562744715/

Ditt Hex-ID: 11000015f83e38b

Vad är din discord tagg? karpZ.12k

Vem var det som bannade dig? ANKESHOF

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-04 025201.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ja var inkopetent lallade satt i en bil o satt o pittade folk i 300 sedan efter de på trygghansa så ramade ja in i typ 100 pers så dem flög ner i vattnet o de kanske inte var det bästa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. satt i en svart import bil åkte till trygghansa sen så rpar dem som satt vid trygghansa sen så kommer jag och ramar in i typ 20 pers så dem flög ner i vattnet kanske inte var så värt att göra de men tänkte inte så mycket då när ja va på trygghansa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde felet i den situationen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för fearrp då lärde ja mig att man ska värna om sitt liv på ett rätt sätt o inte ställa sig upp efter man har blivit ragdollad så man skulle värna om sitt liv inagme o rpa som det vore på riktigt o sen för brist på social rp typ de ja kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte ramat in i dem som satt o rpade på trygghansa dem satt o rpa bra o sen kommer ja i 200 o pittar ner dem i vattnet så hade ba likat gärnat kunnat rpat med dem eller inte va inne på fivem alls vid den tiden,dagen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer inte lalla o va inkopotent kommer bidra med en seriös rp o inte sitta o rama ner folk för de hade man inte gjort IRl direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa fattar de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka