Nekad Leon walson | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon walson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? LeLLe#5858

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Aik och är 23 år gammal. Abdi växte upp med en pappa som var kriminell och höll på med droger samt andra olagliga grejer det gjorde så att abdi började med samma sak fast inte med droger utan typ vapen handel och rån och andra grejer idag har han förbättrat sig med att han inte håller på med vapen handel längre eler andra kriminella grejer utan han är helt clean. Abdi brukar vara en ganska glad person men ibland kan han börja tänka på sin mamma som hans pappa mördade när han var full. Abdi har mycket intressen bland lastbilar och vanliga bilar hans morfar ägde en gammal verkstad när abdi var liten. När Abdi var typ i 10års åldern så dog hans morfar och det gjorde abdi jätte ledsen och abdi ville ta livet av sig för att hans morfar var allt för han. Abdi har även ett intresse när det kommer till att dansa det är abdi väldigt bra på och han gick till och med på dans skola för att lära sig mer om dans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en bättre rp genom att jag har varit med i många servar och jag har varit med på unive och vet hur rp hos unive funkar och dem andra jag har varit med i så göra någon något fel kommer jag göra report så fort som möjligt så att de blir bannad. och jag själv kommer hålla ett öga på både mig och alla andra fast jag ej är staff för att staffsen inte ska behöva göra allt jobb utan att om jag ser någon göra något fel så skickar jag in de och förösker få med klipp samt dems id så att man kan banna dem så fort som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man själv inte alltid ska vinna scenarion, till exempel om jag blir rånad av någon som håller i en pistol kan inte jag fighta emot med mina händer, istället bör jag spela med och göra som rånaren säger

Hur hittade du Unive? jag har spelat på servern i mist 1 år o 6 månader så min nt men tror min vän spelade o tipsa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka