Nekad claptbtw | Medlem ansökning [hurtbulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

claptbtw

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad är ditt discord namn? calma00

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Malik

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Sammarbetsvillig och Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi Malik är en grabb som är född 2000 som har haft en tuff uppväxt med kriminella runt omkring sig han har inte alltid haft det lätt och vart tvungen att göra olagliga saker för att kunna få mat på bordet, fast han har alltid haft ett stort intresse för bilar sedan han var liten och var på torget och såg en porsche 911 så visste han att det var bilar som var hans grej. Han började hänga med de äldre grabbarna i staden och började göra mer grova kriminella saker, fast hans storebrorsa var alltid hans försvarare han ville ej att Abdi skulle bli kriminell som han men ändå så hängde Abdi mycket med de kriminella grabbarna en dag när han kom hem när han var 17 så öppnade han dörren och såg hans mamma gråta vid matbordet och polisen satt vid bordet han vart rädd och undrade vad som hade hänt polisen berättade att Abdi brorsa hade gått bort. Abdi vart chockad och arg och ledsen han sprang ut ur huset och föll ihop han gick till de äldre grabbarna och frågade om de visste vad som hade hänt de berättade att Abdi bro

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med rolig och social rp. Jag ska också skapa scenarion som kommer att vara välutvecklade och inte partiska för min egen vinst utan jag vill att alla parter ska ha ett roligt sceanrio.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar scenariot för sin egen vinst utan ger den andra parten en chans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag lärde mig att man inte ska alltid ska spela för sin egen vinning

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att du dödar någon helt utan bakrund eller anledning. Metagaming att du tar information från twitch eler dicord och använder det i rollseplet,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat rp i ungefär 4 år och på denna servern i 3 år

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning:
Frågar om muntlig

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Din Medlemskaps ansökan har nekats.

Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka