Nekad Axel svensjö | Medlem ansökning [jesse2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axel svensjö

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? realveynly

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter abdi svensjö och han är 23år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam,Modig,galen.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdi Svensjö är 23 år gammal och växte upp i Sverige. Under sin uppväxt lärde han sig att arbeta hårt och ta ansvar. Han är en person som alltid försöker göra sitt bästa och hjälpa andra runt omkring sig. I skolan var han nyfiken och gillade att lära sig nya saker. Hans vänner beskriver honom som lojal och pålitlig. Abdi har alltid haft stora drömmar och vill skapa ett bra liv för sig själv och sin familj. I framtiden vill Abdi utvecklas både personligt och i sin karriär. Han planerar att studera vidare eller arbeta inom ett område där han kan göra skillnad för andra människor. Hans mål är att få ett stabilt jobb, bygga en trygg framtid och fortsätta växa som person. Abdi hoppas också kunna resa, lära känna nya kulturer och samla erfarenheter som hjälper honom att nå sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig rollspel. Jag försöker alltid följa reglerna och skapa bra scenarion tillsammans med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du försöker inte alltid kontrollera hela situationen eller vinna varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har gjort misstag tidigare och brutit mot regler någon gång. När det hände fick jag en tillsägelse och jag förstod att det jag gjorde inte var rätt i RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Man får inte attackera eller döda någon utan en rimlig RP-anledning. VDM (Vehicle Deathmatch) Man får inte använda fordon för att skada eller döda andra spelare utan ett giltigt RP-scenario. Powergaming Man får inte göra orealistiska saker som en riktig människa inte skulle kunna göra. Metagaming Man får inte använda information som man fått utanför spelet i sitt rollspel. Sunt förnuft Man ska alltid bete sig respektfullt och försöka skapa bra RP för alla spelare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nää

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka