Accepterad LEON.SG | Ban överklagan [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LEON.SG

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206588891/

Ditt Hex-ID: 11000014a4961db

Vad är din discord tagg? LEON.SG#7237

Vem var det som bannade dig? battulga

Hur lång tid var din ban? 0 dagar 23 timmar 57

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall ~BATTULGA.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han tycker vi lallade vid polis stationen vilket var fel men vene riktigt varför jag fick ban för de när jag inte änns slog tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag och min vän vi e krimineller vi var efter en rosa tesla sen försöker jag stanna han genom att praya han jätte lite sen när vi körde fram så gick hans bil sönder han hoppar ut och + han greenzone campar då han körde till polis staionen iallafal han hoppa ut ur bilen ber mig också hoppa ut sen börja han slå mig jag ser att snuten kommer jag drar sen får jag bann för lall jag kanske också gjorde fel och isåfall ber jag om ursäkt. De sista när jag krocka med han var d-sync

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var både och för att han som heter jagheteroscar skrev bete er och då drog vi då tycker jag inte de va nödvändigt för en bann då han gav oss en varning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte riktigt vad de va för banns men ja tog lärdom av dom genom att inte göra om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat jag skulle kunna skita i han och åka en annan väg. Kan tilläga att jag e den grabben som blir nerslagen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag ha en fortsatt trevlig dag :) Kolla gärna klippet där nere så ser ni lite av vad som hände :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka