Nekad Dextersson3 | Åtgärd Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dextersson3

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Åtgärds-referens
ID: 1899 — Allvarlig (16p)
Typ: Grov Meta Gaming (§ 4.1e), Kriminell utan diskretion (§ 5.1a), Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: Meta gamear för att få hjälp när han ligger död i gänghus, står sedan och skjuter tillsammans med en polis som han även får skott av. Undanhåller således regelbrott och spelar för egen vinning samt är ej diskret.
Personal: Toris
Datum: 2026-04-20
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag låg död i mitt gäng hus 03 på natten och fråga om res för jag hade ramlat igenom marken och då bringa dom upp mig i huset när 20 pers var inne och ingen sjkuvådare och dom vägra ge mig res så då vart jag arg skrev till min vän på dc att hämta mig och då hade han tydligen varit snut och var redlistade men hade jobbet kvar så då kom han med helikoppter och hämta mig sen så tog han mig till sandy sjukan sen gav han mig skott som jag inte hade bätt om han bara gav för han sa att han ändå snart kom bli blacklistade sen så visa han massa stach bilar som det låg krim vapen som han hade snott från polis stachet så då visa han saker och då ville jag köpa lite ig men han lätt mig inte sen så testa vi några vapen för det var så sent på natten så ingen var i sandy bara han och jag så vi testa lite vapen och sköt och vi stog inte ens i centrla sandy utan för sandy men fattar att det ser väldigt fel ut och det står jag för men sen så lätt han mig inte köpa nåt vapen för han skulle sälja till en kompis för irl pengar så då så åkte han till polis staionen och plocka ut alla vapen från polis stachet som fanns kvar sen fick han p ban och jag vart av med krimen

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag anser att gjorde fel som sköt på ganska almän plats plus sa till han att hämta vilket var fel jag hoppas på en andra chans på denna server

Har du bevis som stödjer din överklagan? dom tog inte in mig i sup eller visa nåt så kan inte ge nåt där

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka