Nekad brbenji | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brbenji

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 798 — Moddare
Anledning: Ressar sig själv med meny samt dödar allt och alla
Personal: Snake
Datum: 2026-04-14
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det sägs att jag har tydligen "revivat mig med meny" men de var inte så de gick till de var såhär, Jag och en vän var och chillade inne på servern, Vi var i sandy sedan blir vi jagade av några Poliser, Sen så kör vi mot DMGs allians hus lite längre ned för backen, Sen så krockade vi och hoppade ut, Min vän var inne medans han var bannad för att han hade tydligen spoofat sig in och ressat mig och min vän hela tiden vi dog jag tyckte själv de var fet skumt för varje gång jag dog så blev jag ressad om och om igen, Tillslut blir jag indragen till support, Poliserna var i support och anklagar oss för fusk, Jag erbjuder att de kan kolla igenom mina filer också, De gick ungefär 20 minuter i support, Sen så drar mekka in mig och pratar, Sedan så tappade jag de helt och hållet och gick in på Unive, Skjöt i sandy sjukan o grejer, De var jätte dumt nu när jag tänker efter i förhand, Men jag kan erbjuda pc check nu också för att de ville ej pc checka mig i stunden

Tar du ansvar för det som hände? Ja, Jag tar ansvar för att jag skjöt alla men jag kan ej göra så mycket åt att en vän har spoofat sig in och ressat mig hela tiden jag dog, Men jag tar ansvar för de jag gjorde på sjukhuset i sandy.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att absolut inte skjuta alla på sandy sjukan över huvudtaget, Även om jag tappar de totalt eller blir arg på någon, Jag ångrar mig grovt och de ska aldrig hända igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag borde få en till chans då jag har lärt mig utav mina konsekvenser och att man aldrig ska skjuta hit o dit för att man tappar det totalt, De var skit dumt av mig och ja lovar att de inte ska hända jag blev bara arg i stunden, De var mitt fel, De ska aldrig ske igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag kan skicka ban bild i pm, om det nu behövs!

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka