Nekad Leon Granfeldt | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681910186/

Ditt Hex-ID: 1100001669e35aa

Vad är din discord tagg? Xyou_.

Vem var det som bannade dig? Kden ( men vill att @Hapyxz eller en högre tar denna överklagan. Tack)

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-20 043634.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde terodåd på sjukan som jag ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän slutade spela fivem och då kände jag att jag också sluta ett tagg då jag kände ba för att göra terodåd som jag ångrar i efterhand.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej självklart inte, kden ska självklart banna för det jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fear rp som var en felaktig bann som toris gav tillbaka roller sen spawnmenu abuse som jag inte ens visste om att det var bann men nu efter hand förstår varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att tänka en sista gång innan jag gjorde detta, det började med att jag var tveksam att göra det då , kden körde över mig (vdma) 100,20 hp som jag har klipp på , och det gjorde mig arg sen kom det en icke medborgare och började imott mig det var sent på natten runt 04:00- 05:00 och jag var skit trött , och vart sjuk hela vecka men det tar jag ej som en bortförklaring men till mitt försvar så hade jag nog inte gjort detta ifall kden inte hade grovt vdmat mig. ( har klipp när han vdmar

Har du lärt dig någonting efter din ban? a 100% att det inte är värt att göra terodåd och skulle bara tagit en paus

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka