Accepterad Leon Granfeldt | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681910186/

Ditt Hex-ID: 1100001669e35aa

Vad är din discord tagg? Xyou_.

Vem var det som bannade dig? Kden

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-20 043634.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde terodåd på sjukan som jag ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hela började med att jag kände mig pressad och missförstådd av en spelare (kden), som gång på gång använde sig av en aggressiv taktik och verkligen "vdmade" mig (vilket jag har klipp på). Denna situation gjorde mig frustrerad och upprörd, och när en annan spelare som inte var medborgare i unive började agera provocerande mot mig, förlorade jag besinningen. Det var sent på natten, mellan 04:00 och 05:00, och jag var extremt trött, vilket troligen påverkade min förmåga att fatta bra beslut. Jag vill också nämna att jag var sjuk under den veckan, vilket jag inte vill använda som en ursäkt, men det påverkade min mentala och fysiska hälsa. Jag inser nu att mitt beteende inte var acceptabelt, men jag vill framhålla att det jag gjorde troligen inte hade hänt om inte kden hade uppträtt på det sättet och drivit mig till att agera utanför min vanliga uppträdande. Jag hoppas att ni kan förstå min situation och ge mig en möjlighet att bevisa att jag kan agera mer ansvarsfullt i framtiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej självklart inte, kden ska självklart banna för det jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fear rp som var en felaktig bann som toris gav tillbaka roller sen spawnmenu abuse som jag inte ens visste om att det var bann men nu efter hand förstår varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser i efterhand att jag borde ha tagit ett djupt andetag och verkligen tänkt en extra gång innan jag agerade som jag gjorde. Redan från början var jag tveksam, och det var en frustrerande situation – en spelare körde över mig i hög hastighet (VDM, över 50 km/h), något jag har bevis på (klipp). Det triggade min irritation. som jag ber om ursäkt för

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig mycket efter min ban. Framför allt har jag insett hur viktigt det är att behålla lugnet, även i situationer där andra inte följer reglerna. Det är lätt att reagera i affekt när man känner sig orättvist behandlad, som jag ber om ursäkt för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka