Nekad Leon Granfeldt | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199681910186/

Ditt Hex-ID: 1100001669e35aa

Vad är din discord tagg? Xyou_.

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-22 115820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom de på något sätt kopplade mig till ett YouTube-Montage som innehåller doxning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart unbannad efter jag gjorde ett terodåd och även la ut ett unive Montage som jag tog bort dagen efter då jag insåg att det inte var värt det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är ju såklart fel av mig att lägga ut montage men samt var det inte jag som doxxade norrlandsjonte utan alfz gjorde det och försökte få med mig i spåret att doxa då jag som persson inte kan göra så mott en annan människa. när ni väll bannade mig från discorden så skriver eran bot MEE6 till mig Montage, problemspelare medans alfzz står det doxxning montage, problemspelare. jag tyckte om norlandjonte som staff med, men jag har ingen anledning att doxxa en random persson varför skulle jag göra det , jag tror alffz doxxa bara för det var norlandsjonte som drog hans krim,ped roll.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fear rp som toris gav tbx roller. vdm som var dsync sen kommer jag inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart var det fel av mig att lägga ut montage men ändå så tog jag ju bort montaget direkt efter jag fick denna notis från Mee6 då jag insåg att jag älskar unive lite för mycket och rpn på andra servrar är inte lika bra som på unive och det irriterar mig groft att det inte är min ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? om ni väljer att unbanna mig för detta jag inte har gjort så får ni en spelare som kommer höja sin rp och även inte hålla på med regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka