Nekad Leo_Notop | Ban Överklagan [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo_Notop

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199202486666/

Ditt Hex-ID: Hex:11000014a0ac98a

Vad är din discord tagg? gura_123

Vem var det som bannade dig? Gregg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-04 192747.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag va korrupt på bilfirman och jag gjorde fel men jag visste inte att korrupt va en server Regel jag trodde att det va en regel för bilfirman.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag testade lite bilar sen så när jag skulle köpa en bil till mig själv så såg jag att man kunde ge rea sen gjorde jag det sen blev jag bannad och jag fattad ingenting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att ni borde snacka med mig innan ni tar detta beslut det är liksom en perma ban som jag kanske aldrig blir av med. men ni har rätt att banna mig och så men jag visste inte att den Regel som ni hade på serven jag trodde att det va en regel på bilfirman men jag hoppas verkligen att ni tar detta beslutet på rätt sätt de är allt jag ska säga jag vill bara bli av med bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit temporärt bannad för Social RP jag fick bannen i 7 dagar. jag gjorde väldigt mycket fel jag skulle jobba som polis men ingen lyssnade på mig i radio dom festa poliserna kallade mig mycket otrevliga saker så jag orkade inte jag ville inte vara polis längre jag ville göra ett scenario när jag och mina kompisar skulle kidnappa han och så men då blir jag bannad för Social RP jag visste att det va en risk på att jag skulle bli bannad och jag fattade konsekvensen när jag gjorden det men när jag hade gjort det så va det gjort och jag har fattar varför jag fick den bannen och jag har lärt mig från den bannen att social RP är en viktig regel på eran server och jag lovar att inte göra om det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag visste att det va en regel på eran server så skulle jag aldrig har gjort det men nu visste jag inte finns det inte så mycket att göra men jag hoppas verkligen att ni får bort min perma ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mer om regel korruption och vad regel hamnar om jag ångrar verkligen när jag läste i erat forum vad korruption vad för något jag hade inte läste era regler men jag visste alla regler får andra serverar jag har spelat på.

Har du läst våra regler? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar om ni inte godkänner min ban men kolla riktigt noga på vad jag har skrivit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka