fllehhh
Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-huven-sfds — FiveM, Utgår 2026-03-26
Anledning: Rpar inte på sina skador.
Bannad av: Yren
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag körde efter en bil som sköt mot mig innan, han kör länge vilket blev ett riktigt roligt scenario men tillslut ville jag gå vidare, men innan jag vet ordet av det åker jag 200 in i en skarp sväng, vilket leder till att jag flyger och krockar i vägstolpe, vilket jag inte rpar bra på då jag kör iväg pga stress och sedan kör ett /me scenario.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja 100%!
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? har faktiskt lärt mig flera saker, vet inte varför jag inte viste det innan men att jag ska stå kvar ett lite längre tag efter krock (självklart efter jag tänkte efter). Kunde också gjort det roligare RP genom att inte bara gå efter "normerna" i /me rp, utan utryckt mig verbalt osv, skrivit något unikt /me istället för bara /me ont/ /Me blöder. kunde också gett fan i att köra så snabbt alls, det drar faktiskt till sämre RP enligt mig, men var svårt då jag jaga en kille.
Varför ska vi ge dig en till chans? Har riktigt kul nu på unive med grabbarna och tar fullt ansvar för allt jag gjorde och vill visa att jag lärt mig, det gäller inte så lång ban men har riktigt mycket för mig på unive nu då jag fått jobb och påbörjat vad jag tror kan bli en riktigt rolig era på unive, lovar verkligen att jag ska tänka efter på /me rpn och powegaming regeln, vill att ni ska veta att det inte var något jag kommer göra om, även om det ser ut som det då jag har en gammal powegaming ban, men den var månader sen då jag ej va medlem eller krim och inte hade läst en ända regel. Nu har jag koll på varenda regel och rpar alltid på skador osv men nu va riktigt slarvigt val av mig och kan ta på mig en kraftig ban om jag gör det igen, så mycket är jag säker på att jag ska ha stenkoll på powergaming.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes