Nekad Lennoxaxelsson | Ban Överklagan [Top G_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? AXELSSON#4686

Vem var det som bannade dig? nwoura

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-25 172448.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig pågrund utav Grov Fear rp, för att jag inte lyssnade på en kille som försökte kidnappa mig men istället så tog jag upp mitt och sköt han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär att jag träffade på en kille i min bil och så frågade jag vem han var och då blev han lite otrevlig och sen så sa jag "Aa va sur då fan" som var dumt sagt av mig det står jag för, men då så blev han irreterad på mig och hängde efter mig med sin bil och krocka in i min bil så den gick sönder och sen hoppade han ut och började rikta med sitt vapen men då tog jag upp mitt när han redan hade riktat på mig och jag ångrar det jättemycket och det var så dumt av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig bann utan det var jag som gjorde fel i detta scenariot och det står jag för på 110% och hoppas att jag kan kan komma tillbaks på denna fantastiska servern och Rpa på ett bra sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag blivit, Till exempel att jag lallat på piren och sagt dumma kommentarer, Jag har blivit bannad för att jag körde in i en vägg och inte Rpa på det men dem bannsen jag har fått har jag tagit stor lärdom av och vet vad konsekvenserna blir även denna bann också och det kommer ABSOLUT inte ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna gjort att när han hoppade ut i sin bil och började rikta så kunde jag hoppa ut i min och tagit upp mina händer och inte skjuta han och lyssnat på han, Det var jätte dumt av mig och hoppas jag kan komma tillbaks på denna fina server så snabbt som möjligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort och jag har tagit en jättestor lärdom av detta och vet vad konsekvenserna blir även. och det kommer inte ske EN ENDA GÅNG TILL!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte vill ha spam i pm.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka