Nekad Top G_ | Ban Överklagan [Azzpa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Top G_

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/amfoika/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ceafd17

Vad är din discord tagg? topg0001

Vem var det som bannade dig? Azzpa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-07 215108.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja han valde att banna mig för jag tog upp mobilen när jag var helt död och jag har hört innan att man får göra de för jag sett massa andra folk ta upp mobilen så jag trodde man fick göra de hela denna tiden men nu när jag blev bannad har jag lärt mig att jag inte ska ta upp mobilen mer så nu vet jag och jag har lärt mig att jag inte ska ta upp mobilen när jag är död

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände var att jag låg död på vägen sen en staff såg mig ta upp mobilen medan jag låg där död och sen banna han mig efter de för jag tog upp mobilen medan jag var död

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var felaktig eftersom jag har hört innan att man får ta upp mobilen ifall man kan och därför trodde jag då att man fick därför jag gjorde de men nu efter denna ban har jag lärt mig att man inte ska ta upp mobilen när man är död och nu till nästa gång kommer jag aldrig ta upp mobilen igen när jag är död

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en där jag har varit med i en meta dc men jag gjorde inget i den och de var en felaktig ban och jag har lärt mig att jag aldrig ska joina såna discords.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället hade jag kunnat strunta i att ta upp mobilen och bara väntat isåfall så jag vet nu att jag inte ska ta upp mobilen när jag är död utan istället bara ligga där och inte göra något och jag har lärt mig till 100% efter denna ban att jag inte ska röra mobilen när man ligger död

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska ta upp mobilen när jag ligger död och jag kommer aldrig mer göra de nu efter denna bannen och jag har lärt mig utav denna ban och detta kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka