Nekad Lennoxaxelsson | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? axelsson#4686

Vem var det som bannade dig? R4inbowtail

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-20 202051.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig pågrund utav powergaming och metagaming då jag skrev till en person i "m" att han hade ett par nycklar som han inte fick ha. Och att jag hade han på min cross och åkte runt med för länge.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär att jag var ute och åkte på min cross och sen så fick jag syn på en person som var med i ett kriminellt gäng som vi (mitt gäng) hade krig emot, och jag började prata lite med han men han var rätt så kaxig och jag hoppade av min cross och började rikta min pistol emot han, så jag bar upp han och tog med han på min cross, och det var där jag skrev till han med "m".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var inte felaktig utan det var jag som gjorde detta fel i detta scenario, för att jag bröt mot regelbrott så det var abslout mitt fel och det ångrar jag grovt och hoppas jag får komma tillbaks så snart som möjligt och Rpa på ett bra sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag blivit, Till exempel när jag har slagits med personer utan anledning och det har inte upprepas för jag vet nu vad konsekvenserna blir och det kommer inte upprepas heller, Det är mycket roligare när man Rpar som i verkligheten och har det trevligt på Unive. Detta ska inte upprepas längre och jag lärt mig av denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag hoppa ut och började rikta med min pistol emot han så kunde jag tagit med han och inte skriva i "m" och rpa på nycklarna, för det blir ju metagaming och sen kunde jag bara kunnat åka hem till mitt hus och ta det därifrån!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort! Jag har tagit en stor lärdom av denna bann och detta kommer utan tvekan aldrig ske igen för jag vet vad konsekvenserna blir och det blir mycket roligare ifall man rpar på ett bra sätt och det kommer absolut inte ge igen, jag ångrar det grovt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni inte till ha spam i pm!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka