Accepterad Lennart17 | Ansökan till Servervakt [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart17

Icke Medlem
Meddelanden
592
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? Lennart17

Vad är ditt Hex:ID steam:110000158733048

Ange ditt födelsedatum 14 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Under vardagarna kör jag Unive 1-2 timmar per dag ungefär. Sedan på en helg eller på ett lov till exempel då kör jag 2-3 timmar per dag ungefär. Jag kör alltså Unive ungefär varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 3-4 månader fick indragen innan det för ban men har kört på Unive i ungefär 1,5 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag skickar bilden här precis under ansökningen. kan ej spara den på min dator vet ej varför. Är grön spelare inte blivit bannad på länge!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ser till att underlätta för andra staffs på servern som kanske har annat eller viktigare arbete. hjälper med att hålla server borta från lallare som bara spelar för att förstöra. En servervakt kan hjälpa till med att dva bilar på gatan om de är sönder och i vägen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att jag vill hjälpa till på servern. Vil också under lätta för staffs som kanske gör annat. Då kan jag håla koll när jag rpar som exempel om jag ser någon som gör något fel så kan ja sv bana han. Det kan under lätta för mig att vara sv då jag är chef och möter mycket folk.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. revivear sig själv när man har dött i en skottlossning eller av något annat eller att man revivear andra som sina kompsiar eller något. Eller att man använder toggleid när man inte ska det om man är i skottlossning som exempel.

AD_4nXc2WAuBmolBB7GkWmrzY1mbJmjkMcmW6OGDSz-kyuZLPzcHS78he9Pb53PUi7fgU2uq0fmHJhKq1rHu6s60KLb99LNKgx7aJamnjZ_U50IGFpmhEtIdWPBhCMZ7D71g2KVHtP0OAQ

Kunde inte skicka bilden där uppe som jag skrev

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka