Accepterad Lemothe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThaiTaxi

Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048405329/

Ditt Hex-ID: 110000140dbb151

Vad är din discord tagg? thaitaxi#8435

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-19 140503.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig då jag efter att ha gått off från min dator satt och diskuterade med folk i mitt gäng om att vi blivit stormade 5-6 gånger på en och samma dag och vi hade blivit lite arga över att ingen staff ville kika på det och då så blev jag lite sur och kallade staffs koruppta men jag menade ej att kalla dem koruppta på de sättet utan att jag tänkte att dem inte ville hjälpa oss i support och då skrev jag att dem var koruppta men ändrade meddelandet men en staff han se vad jag skrev och då blev jag bannad från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade som sagt då gått av från datorn och skulle kolla lite vad som hände i vår gängchat och där satt alla och diksuterade om stormningarna som skett under dagen och alla var inte så jätte glada över det och då trodde jag att det va så att staffsen ej ville hjälpa oss med det vi hade prblem med och då blev jag somsagt sur och skrev att staffs var korrupta men jag menade det ju ej så utan att jag ville mena varför tar ingen staff och hjälper oss och efter jag skrev detta skrev HA Krim att "Kalla oss gärna inte koruppta tack" och då skrev jag förlår jag menade det ej så och det verkade som att de ej tog åt sig men då blir jag senare Taggad av LUDDE som då bannar mig för att jag kallade dem koruppta när jag ej ville kalla dem de och jag ber så mycket om ursäkt,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var ej felaktig då jag gjorde fel och kallade staffsen korrupta då jag ej mena att kalla dem det men staffen LUDDE kunde se att jag skrivit det och att jag då blev bannad för det men en sak med att regelbrottet är "Följer inte standarden på unive" verkar va för dem som är problemspelare och sånt asså jag råka kalla staffs koruppta för att jag va sur och jag ska ej göra om det igen det var dumt av mig att utav ilska skriva det och jag hoppas att dem staffsen som tog åt sig kan förlåta mig då jag verkligen vill spela på unive med alla roliga kompisar jag fått på servern och vill fortsätta RPa med dem som jag hade roligt med. Men som jag skrev innan att HA Krim skrev ju "Kalla oss ej korrupta tack" då skrev ju jag förlåt och att jag ej menade det och då trodde jag att ni hade förlåtit mig men då så bannade LUDDE mig då han kunde se att jag tagit bort det jag skrev men han kunde ändå se det så jag hamnade i denna skit då , Och som sagt igen jag ber ytterst om ursäkt för mitt beteende och hoppas att jag kan få en ny chans på unive och att detta ej kommer ske igen jag lovar. Jag ångrar allt jag gjorde så mycket jag vill verkligen komma tillbaka till unive den servern har gett mig så många roliga minnen med alla kompisar jag fått på servern och det hade varit så kul om jag fick en ny chans för då lovar jag att något som detta aldrig kommer ske igen och att jag ber så ytterst om ursäkt jag har som sagt lite svårt att kontrollera min ilska ibland och då kan jag råka skriva dåliga saker men jag ångrar det jag skrev väldigt mycket och jag hoppas att jag kan få en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är sedan 2023 och kommer ej ihåg dem men jag har lärt mig av alla dem bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kontrollerat min ilska och tagit det lugnt och ej skrivit det jag skrev men jag var så sur att jag skrev det men efter det fick jag reda på att det togs i support för att HA Krim skrev "det tas nog i support just nu" och då tänkte jag att det var lugnt men sen blev jag då taggad av LUDDE och då blev jag perma bannad. Jag ber så mycket om ursäkt för mitt beteende och jag ångrar mig jätte mycket jag hoppas att jag får en ny chans då jag verkligen vil tillbaks på unive då den tiden jag lagt på unive är ganska mycket och unive har alltid vart så kul och jag ska alltid om jag få en ny chans uppskatta staffnsens arbete för ibland kan det vara svårt och jag ber så mycket om ursäkt verkligen och jag hoppas att dem staffs som tog åt sig kan förlåta mig då jag verkligen vill komma tilbaks och ha kul på unive med alla roliga kompisar jag fått.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ej ska ta ut min ilska genom att skriva saker för då kan jag få konsekvenser som jag senare ångrar och jag kommer aldrig under några omständigheter kalla en Staff korrupt och jag ber så mycket om ursäkt och hoppas att LUDDE kan förstå att jag verkligen ej menade det som det såg ut utan jag har ADHD och är ej bra på att kontrollera min ilska så snabbt och jag vill verkligen komma tillbaka till unive och fortsätta rpa och ha kul och vill spela med alla vänner jag har på unive. Jag vill även säga förlåt till dem Staffs som tog åt sig för det jag skrev och hoppas att ni förlåter mig då jag ej menade det och det kommer aldrig hända igen att jag skriver något sånt i hela mitt liv. Som jag skriver igen jag ber så mycket om ursäkt och jag ångrar det valet jag gjorde så mycket jag kommer inte sitta och trycka ner staffs och säga att deras arbete är dåligt utan jag kommer uppskatta deras arbete då det kan vara svårt ibland och jag hoppas och ber att jag kan få en ny chans och att staffsen förlåter mig då unive har vart så kul att spela på med alla kompisar jag haft på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår och som sagt jag ber så mycket om ursäkt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka