Accepterad polo0.1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polo0.1

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484379660/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ad8220c

Vad är din discord tagg? polo0.1

Vem var det som bannade dig? Zeno. vill att en admin+ ska kolla på denna

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-15 005557.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej skrev inget om hans stamning jag tror du tolkade fel om jag verkligen skrev nåt om jag skrev nåt om din stamning vill jag gärna se bevis på det jag har all bevis att jag inte sa något om hans stamning om jag hade kunnat snacka med dig philip på något sätt och är bannad på dc med

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skrev i philips stream helt normalt och stälde en fråga skrev @zeno aktiver då trode han att jag menade forumet men jag menade aktivera för att dom sköt på motorväg nära polisen sedan sa jag banna dom dom skjuter vid polisen på motorväg så han tolkade de fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ber om ursäkt för det jag gjorde det var inte meningen att du skulle gå så långt jag tycker så mycket om unive och alla förjänar en andra chanc jag ska inte mer vara jobbig eller tjatta så mycket mer jag ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja vi jagade våran opps vi snackade typ 10 min inann vi skoddate sedan kom vi ingen vart så någon i från kartellen sköt däck på ens bil sedan hoppade någon annan ut som var opps som sköt mot min grabb och bennade min vice så jag hoppade ut och döda dom som nästan kidnappade min vice så jag ställde upp och sköt dom sedan fick jag bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte kommer skriva om regelbrott och att jag inte ska vara jobbig mer jag förstår det jag har gjort jag hoppas att du förstår mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte kommer skriva om regelbrott och att jag inte ska vara jobbig mer jag förstår det jag har gjort jag hoppas att du förstår mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka