Nekad Lello_2321 | Medlem ansökning [k10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lello_2321

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? skibidibitoiiiiii eller Lello blev uttlågad från mit andra så gjorde ett nytt fort och därför är mit namn så ( Lalligt )

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Linus Trino växte upp i en liten stad som heter Grönköping. Hans föräldrar var lärare och älskade böcker. Linus och hans lillasyster Klara hade en rolig barndom, men Linus var alltid mest intresserad av bilar. Redan som liten älskade han att meka med leksaksbilar och drömde om att köra riktiga bilar en dag.

Linus älskar allt som har med bilar att göra. Han spenderar många timmar i garaget med att fixa och trixa med sin gamla sportbil. Han tycker om att gå på bilmässor och läsa bilmagasin. Hans favoritstunder är när han får köra på landsvägar och känna kraften under huven.

En sak som Linus verkligen hatar är elbilar. Han tycker de saknar känslan och ljudet av en riktig motor. Han förstår inte hur folk kan gilla dem och pratar ofta om hur mycket bättre bensinbilar är.

Linus jobbar som bilmekaniker och drömmer om att en dag öppna sin egen bilverkstad. Han vill skapa ett ställe där folk kan komma och få sina bilar fixade av någon som verkligen bryr sig. Han hoppas också att kunna tävla i bilrace och kanske till och med vinna ett lopp.

I framtiden vill Linus resa och besöka kända racingbanor runt om i världen. Han drömmer också om att bygga sin egen bil från grunden, något som han tror skulle vara den ultimata utmaningen och glädjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och bra RP jag har alltid tyckt det är väldigt tråkigt att folk inte tar RP seriöst och spelar ofta för sin egen skull och inte scenariots skull.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man skall inte tänka på sin egen vinst i scenariot t,ex om man blir jagad av en polis så behöver man inte alltid göra allt i sin makt för aatt rymma som t,ex att bryta små regler osv istället för att om du kråkar så låtsas du ha ont och bara blir tagen av polisen som i verkligheten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, de finns ett par grund regler som är bra att veta som t,ex RDM ( random deth match ) vilket betyder att ifall någon kommer fram och skjuter dig utan anledning utan bakrunds anledning eller icke scenario eller något sånt så är det RDM vilket är strikt förbjudet, vi hr också Power gamming vilket är att du inte RPar på skador t,ex ett grund exempel är att du krockar men du RPar inbte att du får ont vilket du hade gjort i verkligjheten, Och det viktigaste enligt mig vilket är Sunt Förnuft vilket smått o gott är att du skall RPa som i riktiga livet och den regeln skall du ha med d ig hala tiden när du RPar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat Fivem i cirka 4 år och har över 1000 timmar på det, jag har spelat här tidigare och har spelat på säkert över 100 RP servrar b

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? PÅ STEAM HETE JAG 𓆪ꝈҽӀӀօ𓆩 VILKET JAG HETER PÅ DISCORD OCKSÅ råka skriva stort.

Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto måste vara 3 månader gammalt

Du får ansöka igen 2024-10- 08 Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka