Nekad Gigo10 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gigo10

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? Viggo10

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Linus
Efternamn: Ohlson
Uppväxt/Bakgrund: Linus växte upp i en rätt tråkig liten stad. Han var ofta för sig själv eftersom hans föräldrar alltid jobbade och han hade inte så många vänner. Han brukade mest hänga i skogen eller i garaget och letade alltid efter något att pyssla med. Skolan var inte hans grej, inte för att han var dålig på det, utan för att han bara inte brydde sig om det.

Intressen: Linus är helt galen i bilar och motorer. Redan som liten började han mecka med bilar, och det är det som får honom att må bra. Musik är också en stor del av hans liv, speciellt hiphop och elektronisk musik. Han älskar att skruva på bilar med hög musik dunkande i bakgrunden.

Känslor: Linus känner sig ofta ensam och som att ingen riktigt förstår honom. Han vill göra något stort av sitt liv, men det känns ibland som om ingen ser hans potential. Han är rastlös och lätt frustrerad, men samtidigt driven och fast besluten att bevisa att han kan mer än folk tror. Han har ett stort hjärta och bryr sig verkligen om de få han är nära.

Framtidsplaner: Linus drömmer om att en dag öppna sin egen bilverkstad, där han kan jobba med det han älskar mest. Han fantiserar också om att bara dra iväg en dag, köra genom landet och se vart vägarna tar honom. Han vill hitta en plats där han verkligen känner att han hör hemma och kan vara sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som känns äkta och levande, någon som har djup och en egen historia. Genom Linus Ohlson kan jag skapa intressanta scenarion, både genom hans passion för bilar och hans kamp för att hitta sin plats i världen. Jag vill också bidra med att bygga starka relationer med andra spelare, skapa drama, och ge liv åt varje situation. Jag är bra på att improvisera och ser till att varje RP-moment blir engagerande och roligt för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man låter den andra personen få övertaget eller vinna i en situation, även om det betyder att ens egen karaktär förlorar. Det handlar om att göra berättelsen bättre och mer intressant, istället för att alltid försöka vinna själv. Det gör spelet roligare och mer spännande för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och fattat serverns regler. Här är några exempel: 1. **Inget metagaming** - Du får inte använda info från utanför spelet för att påverka vad din karaktär gör i spelet. 2. **Inget powergaming** - Din karaktär får inte göra saker som är orealistiska eller överdrivna för att bli bättre än andra. 3. **Var snäll mot alla** - Behandla alla med respekt, både i spelet och utanför. Ingen mobbning eller taskigt beteende är okej. 4. **Inget RDM (Random Deathmatch)** - Du får inte döda andra spelare utan att ha en bra anledning i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

-Lördag 12:33

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka