Nekad Podu | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Podu

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? lokis98.

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Anderson, Linus är född 1989 han är 35 år gammal. Linus han har 1 bror som heter Alexander som är 25 år gammal. Linus gillar att hitta på kloka saker som att hjälpa gamlingar, hjälpa människor osv. Linus har bott i den här staden förut men har blivit av med sin svenskt medlemskap. Linus har varit polis assistent 4 års + utbildare i staden unive. Unive staden har Linus bidragit väldigt mycket till. Han har arresterat många kriminella folk som har gjort olagliga brott osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidrag med VÄLDIGT seriöst rp. Jag kan också bidra med en seriös och mogen rollspelare jag är 17 år och jag har spelat på denna server innan jag har varit staff 3 gånger och bidragit med väldigt bra staff arbete! Jag gillar verkligen denna server så jag kommer att fortsätta bidra med seriösa saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan spela mot motpartens vinst i ett scenario vilket betyder att man inte ska spela för att vinna senarion osv. Vilket betyder att man spelar också för att motparten ska också få en chans att vinna och vinna i olika situationer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM : Random Death match / Man dödar någon utan anledning. VDM : Vehicle Death match / Man använder sitt fordon som ett vapen t.ex. Social rp : Man spelar inte för att bara skjuta osv. Social rp är att man kan lösa saker via att prata sig ur visa scenarion så man inte ba skjuter eller hoppar på någon direkt liksom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ungefär 5-6 år erfarenhet i rp. Jag har spelat på Multistaden till typ 3 månader tillbaka. så jag har spelat VÄLDIGT länge.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget tack ändå!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Under interjuvn så kunde hen inte reglerna så bra. Samt så sa hen en helt annan karaktär beskrivning än ovan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka