Nekad lelle3232 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Lezzkd

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zlatko Von heter min karaktär och han är 27 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Alltid glad, glädjespridare och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zlatko är född och uppvuxen i Bosnien, där han tidigt drogs in i fel kretsar. Småjobb blev snabbt större affärer, och till slut levde han ett liv präglat av snabba pengar och fel beslut. Han lärde sig hur den världen fungerar, lojalitet, tystnad och konsekvenser. Men efter denna tid i Bosnien så väljer Zlatko att försöka lämna detta liv bakom sig och flytta vidare till Sverige där han vill få en ny start och försöka rätta till sitt liv. Zlatko har ett intresse av bilar och eftersom han har ett intresse av bilar vill han starta en egen bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en kreativ och rolig rp för alla. Jag har spelat här tidigare och känner till den här servern väldigt väl. Så jag känner att jag kan komma tillbaka med en roliga och kreativ rp som man kan skapa roliga scenarios med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sin karaktärs vinning, utan att du alltid ska ge motparten en chans att också alltid kunna vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har tyvär brutit mot reglerna under min tidigare tid här på unive men jag ska absolut försöka förbättra det. Och av dom har jag lärt mig att rpa realistiskt och noggrant.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR= new life rule. NRL innebär att din karaktär ska glömt bort vad som hänt i till exempel tidigare scenario efter han har dött. Cop bait= cop bait är när du försöker få polisens uppmärksamhet för du kanske har tråkigt och du försöker förebygga en polisjakt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har discordsen nu till dom andra fivem servrarna som gjorde mig nekat förra ansökan.

Nekad ansökan
Anledning: Står ett medelande ned

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Skicka inte in en ny ansökan inom dom här 24 timmarna, den kommer bara att nekas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka