Nekad lelle3232 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? lelle3232

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: han heter Zlatko Mendy och han är 26 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle säga att han är lite Driven, charmig och lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zlatko är uppvuxen i en förort Bosinen där bara han och hans pappa bodde där han tidigt tog kontakt med gatuverklighet. han hade en tuff uppväxt där hans mamma jobba dubbla skift för att få ihop det ekonomiskt, medans hans pappa satt inne under den större delen av Zlatkos uppväxt. trots dom tuffa omständigheterna lyckades Zlatko hålla sig till hyfsade betyg i skolan. Efter Zlatko tog studenten flyttade han vidare till Sverige med hopp om en ny start. När Zlatko kom till Sverige började han få ett stort intresse för bilar och street racing, där sedan hans dröm blir att öppna en egen verkstad helst med några av hans vänner från Sverige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett socialt och seriöst RP. Jag är bra på dom vardagliga och dom intensiva situationerna, dessutom gillar jag att hjälpa nya dom som är nya till staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens innebär att man är okej med att sin karaktär blir utsatt eller förlorar så länge det gynnar senariot. Man ska inte heller försöka vinna varje sennario utan istället fokusera på et mer trovärdigare och rättvist RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har blivit bannad en gång för ooc ig, jag hade råkat sagt starta om spelet i ett samtal med min vän, det jag lärde mig från det var att inte vara slarvig när jag rpar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? den största reglen sunt förnuft som handlar om logiskt tänkande sen har vi power gaming som betyder att man ska utgå från om der är rimligt att man flyger med en bil på ett hopp 150m till exempel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror jag fick med allt ha en trevlig dag.

Nekad.
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-08-01. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka