Accepterad lelle3232 | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? lelle3232

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: zlatko mendy han är 26år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,lite känslokall,glädje spridare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktärs bakgrund började i bosnien min farsa var balkan farsa så jag hade en hård uppväxt där jag blev slagen om jag inte gjorde som jag skulle han var en stor person i bosnien och hade mycket respekt och jag har alltid velat bli som min pappa vällkänd och omtyckt samt respekterad jag har alltid haft nått för motorcyklar och har hela mitt liv velat bli en mc knutte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med lojalitet och en kreaktiv rp med mycket roliga minnen och scenrion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det handlar om att jag ska spela för att vi ska ha kul och inte för att man ska vinna i alla lägen och det ska skapa en rolig miljö för oss alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej aldrig blivit bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? den största reglen sunt förnuft som handlar om logiskt tänkande sen har vi power gaming som betyder att man ska utgå från om der är rimligt att man flyger med en bil på ett hopp 150m

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej fick med allt jag ville ha en trevlig dag :)

Hej!

Eftersom vi inte hittade några loggs eller nått på dej, så om vi ska kunna granska din ansökan blir du tvungen att verifera dej

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

vad menas jag har precis börjat på servern gör en karaktärr nu men har rpat tidigare

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka