Nekad lelle3232 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad är din discord tagg? Lelle3232

Vem var det som bannade dig? BG

Bild på banmeddelande: IMG_5672.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag hade ett förbjudet montage/klipp där jag sköt på servern. Och efter jag blev perma bannad att jag efteråt skrev olämpligt och rasistiskt innehåll i staff- chatten. Jag tar fullt ansvar för båda händelserna och förstår att det bröt mot serverns regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad blev jag till kallad till support rum för en pc check, pc checken hittar inget fusk på min datorn och vi börjar gå igenom mina filer och där så hade jag ett montage/klipp där jag sköt på servern. Och det är inte tillåtet och ha på servern såklart visste jag det men gick inte in och tog bort det. Efter det blev jag frustrerad på mig själv såklart men just då var det mycket irritation i mig. Och när jag är irriterad så är jag irriterad på allt och alla, så det blev tyvär riktigt dumt och irritationen gick ut över server och serverns staffs, som var riktigt dumt och jag förstår varför jag blev permanent avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag anser inte att bannen var felaktig. Jag förstår att mitt beteende – både att ha ett förbjudet klipp och att sedan skriva olämpligt innehåll i staff-chatten – var tydliga regelbrott. Staff hade därför grund för att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare, av dom har jag lärt mig att bli en bättre rpare och vara mycket noggrannare i min rp. Från denna permanent avstängningen, Jag har lärt mig mycket av detta. Framför allt har jag förstått hur viktigt det är att respektera serverns regler och att tänka innan jag agerar, även när jag är frustrerad. Jag har insett att mitt beteende inte bara påverkar mig själv utan också staff och communityt.
Jag har också lärt mig att aldrig skriva något olämpligt eller respektlöst i någon chatt, oavsett situation. Det var ett stort misstag, och jag förstår nu allvaret i det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha låtit bli att göra eller spara ett förbjudet montage. Jag borde också ha tagit det lugnt när jag blev frustrerad istället för att skriva något olämpligt i en chatt där staffs bara kan läsa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att följa serverns regler utan undantag och att aldrig agera impulsivt när jag blir frustrerad. Jag förstår nu hur allvarligt mitt beteende var och att sådant innehåll och sådana kommentarer aldrig är acceptabla. Jag har också lärt mig att ta ansvar och att om jag hamnar i en jobbig situation i framtiden ska jag hantera den på ett moget och respektfullt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka