Nekad lelle3232 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad är din discord tagg? Lelle3232

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: IMG_5672.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag skrev olämpliga saker i en help/report. Jag hade också ett montage på datorn som är förbjudet att ha på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillkallad till support för en pc check, dom hittade inget fusk men ett montage hittade dom. Jag blev efter dom hittade det permanent avstäng från unive. Så jag blev så sur och ledsen så jag gick in på unive o skrev olämpliga saker i en help/report där det är en chatt för bara staffs. Och när man gör en så dum sak får man faktiskt skylla sig själv, jag betedde mig som en idiot och jag ber om ursäkt för mitt beteende och till den straffen som fick mitt meddelande. Jag skriver nu en överklagan med hopp om att få en ny chans att bevisa att jag faktiskt kan bete mig. Och ifall ni väljer att lita på mig o ge mig en ny chans kan jag lova att detta beteende inte kommer uppstå igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban. Jag gjorde fel när ja hade ett montage på datorn, som var riktigt onödigt. Jag var också så dum så att jag kom in på servern efter jag hade blivit permanent avstängd och skrev olämpliga saker in en chat där bara staffs kan se. Så jag förstår varför jag åkte på indraget allt och blacklist den dagen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för ooc ig, shoot on sight, brist på social rp, mild copbait och rasism nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat för de första ta bort mitt montage som jag hade sparat på datorn när jag visste att det var förbjudet att ha och ifall staffs skulle hitta ett montage så skulle de bli hårda åtgärder. Och ja jag åkte på en permanent avstängning. Jag hade också låta bli att gå in på servern o bränna mig eller skriva olämpliga saker i en help/report, när ja vet att meddelandet man skickar där går direkt till en staff.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig såklart från min ban, detta var riktigt dumt gjort, mitt montage är borttaget jag tog bort de efter jag blev permanent avstängd från unive eftersom jag insåg hur dumt o onödigt det var att ha ett montage på datorn. Och så som jag gjorde efter jag blev perma bannad kommer inte att ske igen, det var riktigt dumt gjort o ja ber om ursäkt. Jag står för att de var ett riktigt dumt val att gå in på servern o förstöra för sig själv. Därför ber jag nu om en till chans eftersom jag vill bevisa att jag inte är så dum som jag faktiskt va den dagen. Och ifall ni unbannar mig så kommer ni inte se denna fula sida som jag visade den dagen. Ett montage kommer inte finnas på min dator och jag kommer aldrig heller bete mig så fult som jag betedde mig då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka