Nekad lelle3232 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad är din discord tagg? Lelle3232

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: IMG_5672.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 1. Jag bröt mot en grundläggande regel, rasism/olämpligt språk. 2. Jag hade ett montage på datorn som var emot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag blev tillkallad till support för en PC-check, eftersom staff misstänkte att jag eventuellt använde fusk antar jag. Under kontrollen hittade de inget fusk, men de hittade ett montage på min dator som var emot serverns regler. På grund av det blev jag permanent avstängd från Unive. Efter det gjorde jag ett stort misstag. Jag lyckades komma in på servern igen på något sätt, och istället för att ta ansvar direkt, skrev jag en report till staff med ett olämpligt och rasistiskt innehåll. Det var ett respektlöst agerande, och jag förstår att det var helt oacceptabelt. Jag inser nu i efterhand att mitt beteende var fel både mot servern och mot bubbelgum som bara gjorde sitt jobb. Jag ångrar verkligen hur jag hanterade situationen och förstår helt varför jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag tycker inte att bannen var felaktig. Jag förstår helt varför staff valde att banna mig. Det jag gjorde var både olämpligt och respektlöst, och jag tar fullt ansvar för mitt agerande. Jag förstår att bubbelgum bara följde reglerna och skyddade servern från oacceptabelt beteende. Jag vill dock visa att jag har lärt mig mycket av detta, och att jag verkligen ångrar mitt agerande. Jag hoppas på att få en chans att visa att jag kan respektera reglerna och bidra positivt till communityt framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aaa jag har några stycken, ooc ig, brist på social rp, mild copbait och rasism o montage nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde absolut inte ha försökt komma in på servern igen, och framför allt inte skrivit något rasistiskt i en report. Det var ett omdömeslöst och respektlöst beslut från min sida, och jag inser hur fel det var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid ta ansvar direkt när något händer, istället för att låta känslor styra. Jag förstår nu att man måste följa reglerna fullt ut om man vill vara en del av communityt, och att staff bara försöker hålla servern trygg och trevlig för alla. Den här bannen har verkligen fått mig att tänka efter, och jag känner mig mycket mer mogen nu. Om jag skulle få en chans till kommer jag att visa att jag kan följa reglerna och bidra positivt till servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka