Nekad lelle3232 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad är din discord tagg? Lelle3232

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: IMG_5672.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att dom valde och banna mig för att jag var väldigt respektlös eftersom jag skrev olämpliga saker i en help/reports och hade ett montage på datorn. Så jag vill börja med att be om ursäkt för beteende som ledde till att jag blev bannad. Jag förstår att det jag skrev var olämpligt och respektlöst, även om det skrevs i help/report där bara staff kunde se det. Det var ett misstag och jag ångrar verkligen att jag skrev så. Jag lovar att det inte kommer hända igen och att jag framöver kommer visa mer respekt både mot staff och serverns regler. Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans att visa att jag kan sköta mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt jag blev tillkallad till sup för pc check. Vi kollar igenom min dator och vi hittar inget förutom ett montage, jag visste ju vad detta skulle leda till och ja. Så jag fick en permanent avstängning från unive och nu när jag tänker efter så var de så jävla onödigt att jag hade de kvar när dom hade skickat ut dagen innan att det är strikt mot reglerna att ha montage på datorn. Är så besviken på mig själv att jag inte tog tag i de o verkligen tog bort de innan de var försent. Så ja de var riktigt dumt av mig o jag ber om ursäkt för jag smutskastade unive med ett montage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va absolut inte en felaktig ban, helt klart mitt fel att jag visade mig som en riktig idiot. Jag är så besviken att jag betedde mig sådan vill verkligen be om ursäkt för mitt beteende och de kommer inte hända igen. Jag förstår att bannen var rättvis utifrån reglerna, men jag hoppas ni kan se att jag tagit till mig av det här och vill göra bättre ifrån mig framöver. Jag kan garantera att ni aldrig kommer få se mig bete mig såhär dåligt igen och så respektlös jag var den kvällen. Om jag ska va helt ärlig ja skäms.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En ooc ig, shoot on sight, mild copbait och en rasism ban nu. Det jag har lärt mig från dom första var att rpa bättre och ge motparten en chans o komma in i scenariot och ha en chans o kunna va delaktig o vinna scenariot. Jag har också blivit noggrannare i min rp så att man kan skapa roligare scenarion tillsammans. Och ja framförallt detta som hände nyss, vet inte vad som flög i mig riktigt respektlöst o onödigt gjort av mig. Ber om ursäkt för detta beteende djupt från hjärtat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låta bli och bete mig som en idiot, så kanske jag hade haft bättre chanser och komma tillbaka till servern som jag gillar som bäst. Förstörde för mig själv bara och jag ångrar det grovt. Förstår helt klart eran sida varför ni valde o banna mig den dagen, beteende mig som en riktig idiot säger jag rakt ut själv. Om jag hade kunnat spola tillbaks i tiden hade jag aldrig ens lagt ner tid på ett montage för att smutskasta servern och jag hade absolut inte gjort som jag gjorde då heller alltså gå in o skriva olämpliga saker i en chatt där staffs bara kan se.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att jag har lärt mig 100%. Jag har lärt mig mycket av den här bannen. Den fick mig att tänka efter och inse att mitt beteende inte var okej. Jag tar fullt ansvar för det jag skrev och har förstått att respekt är grunden för att kunna vara en del av communityt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka