Nekad lelle3232 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad är din discord tagg? lelle3232

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: IMG_5672.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade ett p12monatge på datorn samt skrev olämpliga saker i help/reports

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som sagt jag har blivit tillkallad till Krim support för en pc check. Jag har inte fått veta någon slags anledning till denna pc check men ifallafall, vi gick igenom min dator o mina filer. Inget hittat där förutom ett montage som jag då ångrar grovt att jag hade kvar. Men men jag hade det där iallafall och dom hittade det. Så ja jag visste ju vad detta skulle leda till och ja, jag fick en perma ban. Och då under tiden jag var besviken o lack kommer jag in på servern, detta ångrar jag grovt att jag gjorde efter. Men ja jag gick in o skrev olämpliga saker i help/reports och ja vad skulle man förvänta sig nu när jag tänker efter hur dum jag är. Det ända jag gjorde där var att fucka upp det ännu mer för mig själv. Och ja som sagt jag får skylla mig själv ifall man är så dum o skriver i en chatt som man vet är endast tillgänglig för staffs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Det var jag som gjorde fel och jag ångrar det grovt, men man får skylla sig själv. Men jag skulle uppskatta ifall jag hade få en till chans att kunna komma tillbaks till unive. För nu märker man hur dumt gjort detta var och det var absolut inte okej och jag har 100% förståelse att bubbelgum valde att banna mig i detta läge.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men som sagt det är en ooc ig ban samt en shoot on sight och rasism samt en brist på social rp ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det första jag skulle kunna ha gjort var att inte lata mig o gå in o ta bort det där jävla montaget samt inte gå in på servern o skriva olämpliga saker o förstöra för mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% att jag har lärt mig. Det här var riktigt dumt gjort o är riktigt besviken på mig, har förståelse till staffsen varför man valde o skicka mig från denna server. När dom hade varit klart o tydliga med att montage e strikt förbjudet o ha. Och ifall jag får en till chans att komma tillbaks till denna server ska jag absolut inte vara så dum för de första att fixa ihop ett montage eller gå in o skriva olämpliga saker i en chatt där staffs ser, jag hör ju hur dumt de låter o nu efter fattar jag hur dumt detta var av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka