Nekad lelle3232 | Åtgärd Överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var i gs mitt i en skottlossning när polisen pullar upp precis bakom mig så jag riktar då på deras bil och ber dom åka därifrån så jag kan ta mig till min bil, men dom väljer då inte o lyssna o istället hoppar ut 3 poliser med automat vapen precis framför mig och börjar skjuta mig. Jag dör då och dom placerar mig då i bilen och därefter går och skjuter ner dom andra i skottlossningen. så jag c loggar då vilket som var sjukt dumt utav mig, fattar inte varför jag gjorde det för det var väldigt väldigt dumt gjort utav mig och jag ångrar mig rejält att jag förstörde scenariot så, det var riktigt dålig rp utav mig och jag förstår verkligen att jag gjort fel och jag absolut se till att inte göra samma misstag framöver.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker absolut inte beslutet var fel alls, det var helt rätt gjort utav staffsen och banna mig där för det var mitt misstag och jag tar självklart ansvar för det misstaget. Men en sak som jag tycker var fel utav poliserna är att dom inte värnade om sitt liv och istället bara hoppade ut på mig när jag stod och riktade på deras bil bara nån meter ifrån. Men det är inget som jag har klipp på så det är inget som går att åtgärda nu.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej jag har inget bevis tyvär. men jag hoppas verkligen på en ny chans för att visa att jag kommer förbättra mig och göra upp för mitt misstag.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Du har ej väntat tillräckligt länge gör en till överklagan imorgon så tar jag en titt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka