Accepterad lelle3232 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199874834277/

Ditt Hex-ID: steam:1100001721dff65

Vad är din discord tagg? lelle3232

Vem var det som bannade dig? zyro

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-08 161859.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var helt dum i huvet och emot abusea. Det var första gången jag gjorde det och det var mitt fel och jag ska inte upprepa detta beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt lite vid ranchen där jag stöter på två nkm bilar, vi snackar lite och dom hoppar ut och skjuter jag gör då ett jätte dumt val att ligga ner i bilen för att undvika att bli skjuten. Det var så jävla dumt av mig och jag ångrar det, men jag tar såklart ansvar för det och jag har unbindat allt så detta kommer inte upprepas. Det var jätte dumt av mig hoppas att zyro/staff-teamet är så generösa att ge mig en till chans att visa mig bättre och utan regelbrott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte en felaktig ban, det var 100 procent mitt fel och jag tar ansvar för det jag gjorde. Jag ber om ursäkt för det jag gjorde och det var dumt av mig. Jag hade uppskattat ifall zyro är så generös att väljer att ge mig en ny chans för att bevisa att samma sak kommer ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare, och av dom har jag lärt mig att rpa realistiskare och mer socialt. Och av denna ban har jag lärt mig att inte vara så dum i huvet att emote abusea. Jag tar självklart ansvar för det jag gjorde men jag skriver detta med hopp om en ny chans. Jag har unbindat det så samma dumma sak inte upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara smartare och tänka mer innan jag bindar in nått. Och att inte abusea det i skottlossningar för att undvika att bli träffad. Det var skit dumt gjort av mig och det kommer absolut inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100 procent jag har lärt mig av min ban. Jag har tagit ansvar för det misstaget jag gjorde och unbindade skiten så det inte kommer hända igen. Jag kommer försöka Rpa felfritt framöver utan regelbrott. Det var verkligen dumt av mig och jag lovar att samma sak absolut inte kommer upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka