Accepterad lelle3232 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lelle3232

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Ban-referens
ryhovd — FiveM, Utgår 2026-03-09
Anledning: Kör utan däck, skjuter på väg vi har pratat i support
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag och min polare var jagade av ett fler tal bilar som är mina opps/fiender, vi försöker sticka ifrån dom men vi lyckades inte eftersom dom sköt vårat däck, Jag var väldigt upphetsad och hade adrenalin eftersom vi var jagade av ca 10 bilar. Jag försöker hålla en lägre hastighet när jag märker att vi har tappat ett däck, jag försökte tänka på ett sätt vi hade kunnat ta oss därifrån överlevande. Men jag blir dödad av en person som åker framför mig och skjuter mig i bilen. Det var självklart riktigt dumt att köra bil utan däck, det är väldigt orealistiskt men jag valde att köra oavsett eftersom jag inte ville bli dödad eller kidnappad. Jag förstår verkligen mitt fel och jag ska absolut försöka att inte upprepa detta igen.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, självklart tar jag ansvar för det jag blev bannad för, det var verkligen dumt av mig att göra som jag gjorde och jag ska inte göra om det.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har absolut lärt mig att inte vara lika rädd för att förlora ett scenario, utan att låta motparten vinna scenariot också. Jag kunde till exempel ha stannat bilen och hoppat ut och rikta och försöka springa från platsen utan att dö eller bli kidnappad, jag hade också kunnat ge upp och ta upp händerna och bli kidnappad.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag känner att jag verkligen kan förbättra mig ifall jag får en till chans av er, Jag hade uppskattat det väldigt mycket och sett till att inte göra er besvikna att göra samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka