Accepterad DJD24 | Ban Överklagan [Leonvonassasino ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJD24

Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
3
Ban-referens
fivem-motor-k7vf — FiveM, Utgår 2026-03-25
Anledning: Skjuter huvud istället för däck
Bannad av: Leonvonadelkvist
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag hade stött på en kille från k02 som är våra fiender så vi står och snackar lite sedan så åker jag iväg och han kör efter mig jag tänkte inte göra nått i början men när han fortsatte efter mig så tänkte jag att han skulle hoppa ut på mig först, men det gjorde han inte så då passade jag på och hoppade ut på han. sköt ett skott mot bilen sedan siktade jag huvud och han dog.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar, eftersom att jag sköt huvud istället för att kanske skjuta däck och försöka kidnappa och göra ett längre och mera utförligt scenario utav det, men det gick lite fortare en vad jag förväntade mig för jag smäller han i huvudet rätt så fort. men dock så sa 320 på krim mötet dagen innan att man fick skjuta huvud när folk åker iväg med bil men att man inte alltid behövde göra det och det är den första grabben jag skjuter i huvudet efter att 320 hade sagt det men men.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja att man ska försöka kidnappa för att göra ett mer utförligt och roligare scenario.

Varför ska vi ge dig en till chans? eftersom att jag nu vet att man. ska göra så utförliga och långa scenarion så möjligt och inte sikta huvud direkt när man hoppar ut och riktar på någon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka