Accepterad Lejon0405 | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon0405

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169063692

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Lejon#5390

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 24 årig grabb som kommer från ett stökigt hushåll där pappan är en drog missbrukare och mamman är en hemmafru vilket gjorde så han hade en tuff barndom. Därför väljer han att gå ut på gatan och leta sig en gäng i syfte på att få kärlek den som han inte har fått hemma han ville också han några bakom honon ifall nåt skulle hända honom. Han är då en snäll omtänksam och lojal men också envis han kan lätt hamla i disskutioner men hans syfte är att man ger och tar om nån e snäll mot han då är han de tillbaks sen om nån kaxar mot han då han kaxar tillbaks. han har också ADHD vilket gör att han kan bli aggressiv enklare än andra så om nån gör nåt mot han så han blir aggressiv vilket då kan göra så han börja slåss svära eller göra nåt annat som kanske inte är så positivt. hans pappa hade då också ADHD så man tror att han har ärvt de från han eftersom hans pappa blev arg för minsta lilla och slog han då han blev mer och mer aggressiv av sig vilket gjorde så han börja på MMA så han e bra på slåss han har då gått på de i 14 år sen han va 10 år. eftersom när han va liten blev han mobbad i skolan sen han börja på MMA och blev mer och mer aggressiv sen börja han och mobba dom sen blev han avstäng från skolan sen hände allt han liv blev upp och ner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har vart de innan både krim och medlem men blev bannad så vet att de är seriös rp och vill koma tillbaks igen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har hört av många att denna server har den bästa rollspelen i Sverige vilket gör mig bara mer och mer intresserad i unive, har kollat på många streamers i typ 1 vecka dom har spelat på unive och har blivit mer intresserad i detta rollspel eftersom jag har spelat ett halv år här innan.

Hur hittade du Unive? som sagt har spelat här för 1 dag sen men innan de från kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre på mitt rollspel o ha roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt o rpa me kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag spelar bara på unive för tillfället o tror de kommer förbli så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka