Accepterad Sam.Lamm97 | Medlem ansökning (frogge

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sam.Lamm97

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam Åström

Vad är ditt discord namn? Sam.10

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Viktor beck född 20 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, drivande, han gillar att prata med folk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Viktor beck är en 20 åring som har haft en ganska tuff bakrund då han blev kränkt i skolan av elever och lärare så han hoppade av skolan i 15 års ålder. och då så började Viktor hänga med fel folk och började röka på och så höll han på i ett år för att hans familj var inte så bra heller hans pappa hade suttit i fängelse i 2 år så då mådde viktor dåligt också därför han började röka på och sånt men viktor gillade att fiska också så han slutade efter han hade slutat med rökande så börja han fiska och äta mycket fisk men en dag så vill han börja i skolan igen och då var han 16 år så han började på en annan skolan i gymmnasiet och skaffade kommpisar och fick ganska bra betyg för han blev mer peppande när hans pappa kom tillbaks från fängelst för viktor dröm var att bli rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med sjuka och roliga scenarion. och gillar att rpa jätte mycket och har kunskaper på hur jag ska göra roliga scenarion. Och jag har förmåga att lösa problem

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tillexmpel om någon riktar på en och då ska man absolut inte gå upp och skjuta för du ska ta det så realistisk som möjlig och man ska inte bara tänka att man ska vinna varje scenario utan också kunna förlora för man ska tänka som man hade gjort i verkliga livet och göra roliga scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brytit mot några regler för jag tänkar alltid efter innan jag göra något och jag läser alltid igenom reglerna noggrant

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM tillexmpel att jag går till torget och bara skjuter utan anledning leer bara dödar nån utan anledning. ooc det är att man ska prata som i verkliga livet tillexmpel säga jag går in i blå appen eller jag går in på gps man får inte säga jag markar eller jag går till discord eller att jag går in på mappen. green zone där får man inte göra nåt kriminelt eller döda varan eller råna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka