Nekad Södern999 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern999

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? södern

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle olleson 43

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter olle olleson. När olle var liten så fick han en funktionsnedsättning som kallas för adhd. Hans adhd gjorde så att han inte kunde sitta still och han blev även väldigt aggressiv också. Eftersom olle var väldigt aggressiv ibland så ledde det till att folk skrattade åt han för att de såg att han inte kunde sitta still och att han blev arg för minsta lilla. När olle märkte att folk skrattade åt han började han slåss mot dem och han blev hem skickad minst en gång i veckan för att han fightades i skolan. När han var 15 började han boxning och Tränade hårt och lyckades bli en proffs boxare inom sverige och tjäna pengar på de så han klarade sig. På sidan av jobbade han också som mekaniker vid 20 års åldern. Olle hade då sen tjänat ihop en del pengar som han sen använde för att flytta till unive staden och nu får vi se vart det leder till nu när han är ny inflyttad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög nivå av social rp. Jag kan bidra med roliga scenarion för alla olika parter och hjälpa folk inom rpn då jag är erfaren sen innan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om du till exempel har en person kidnappad så måste du göra så att han du kidnappat har lika kul som du även fast han är i ett underläge och du är i överläge. Så du ska göra så att motparten ska ha kul och motparten ska göra så du har kul. Så spelar då alla för roliga scenarion och en rolig rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna för jag la upp montage och fick mina konsekvenser vilket var pban. Jag tog lärdom av detta och kommer inte lägga upp fler montage.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, sunförnuft, pwg, nlr, frp osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de bra så.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka