Inaktuell leif hansson | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

leif hansson

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad ska gänget heta? letiska mafian

Vad är ditt discord namn? elnur#7788

Vad heter du i verkligheten? Gustav mikaelsson

Ditt födelsedatum: 5 April 2007

Hur ofta kommer du vara inne? kommer antagligen vara inne på servern varje dag 4 till 7 timmar

Hur många timmar har du på Fivem? just nu har jag 97 timmar på fivem men spelar det som main spel

Berätta om din karaktär: min karaktär heter leif hansson och jobbar på postnord han är 30 år gammal. och han tycker ej pengarna räker så han vill gå den kriminela vägen Hans uppväxt var inte så bra hans föräldrar hade svårt ekonomisk för mamman var sjuk skriven och hans pappa jobba på ålderdoms hem. Så när han var liten så belv han mobbad av alla andra barn för han hade inte det alla andra hade. han gick ut skolan me väldigt dåliga betyg av all mobning så skapade han en vrede som var så sjukt stor och ville visa alla som mobbade honom. efter skolan så fick han jobb vid 19 års ålder hos en lokal butik. han jobbad där i många år men dag så kände han att inte vill bo kvar i sin stad så han flyta till unive utan körkort inga pengar han fick panta burkar för över leva men en dag fick han gå på en arbets interview och han fick jobbet som brev bärrare i staden unive han kunde äntligen hyra en lägenhet på motelet han kunde över leva men han nöjde sig inte där han ville ha mer pengar så han tänker hela tiden på att gå den kriminela vägen.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag kommer skapa ett aktivt och bra gäng som fokuserar på håla hög rp nivå och skapa roliga scenarion

Har du några med dig från start med gänget? jag har en del vänner som gärna vill va med i gänget och vill kunna rp som kriminel

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? jag skulle vilja att vårt gäng skulle sälja vapen till andra gäng även göra bank rån butiks rån kidnapnig gäng krig

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? ingen men har vänner i unive som har erfarenhete

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? att jag styr upp afärer bank rån och att man ska lysnna på det jag säger annars blir man klipt

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? skapa bra och roliga scenarion med hög rp nivå och att sälja till exsempel vapen,droger,mord till andra gäng

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut till exsempel ett butiks rån vi tar me 2 gisslor till butiken sen så startar vi rånet och in väntar att rånet ska bli klart om polien hinner komma innan man har åkt där ifrån så använder man gisslan för sin fördel till exsempel inga spikmattor ingen polis helikopter och om vi komer undan så har vi tjännat en jävla massa pengar men om vi mislyckas då blir det fängelse

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? bara ta in folk som jag vet har bra rp nivå och har erfarenhet av rp

Hur hanterar du kritik? min karaktär hade blivit väldigt arg och hotfull mot indeviden

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? jag skulle självklar fortfarande spela på severn

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag tycker unive håller bäst rp nivå i sverige

Har du läst våra Regler? ja har läst alla regler

Tillbaka