Accepterad Leeeohh | Chef-jobb ansökan [Abdi]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Leo

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? Typ 600 totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag känner att jag är redo att ta nästa steg till något större chefs jobb. Jag har mycket erfarenhet utav att vara chef Så det skulle vara kul att få testa på något nytt chefs jobb för något större. Jag känner att jag skulle passa väldigt bra som det då jag har bra bemötande, trevlig och mogen för jobbet. Jag har arbetat för mekonomen för och då var det väldigt roligt. Jag gillar bilar väldigt mycket och att kunna få arbete med det skulle vara riktigt kul och även kunna få möjligheten att vara chef för det. Jag brinner för att kunna greje och hålla på med bilar och när man brinner för det så kommer det bli bra. Jag kommer anställa folk som inte är ute efter pengar. Jag kommer anställa folk som vill ha bra och rolig rp. Just nu är det ingen som svarar på larmen nästan men när jag anställer kommer det alltid vara någon som kommer på larmen. Vi på mekonomen ska framför allt ha kul när vi spelar och sköta vårat jobb på bästa sätt. Förlåt för min dåliga stavning

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef för Resturang Lazio innan sen har jag varit vice boss för the gods gäng. Jag har även arbetat för mekonomen innan så jag vet hur det funkar och vilka slags personer man ska anställda för att få det så bra som möjligt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Leo Gonzales är 30 år Han har en italiensk/Spansk pappa o en svensk mamma. Han är uppvuxen i en förort i Göteborg, han har växt upp i ett ganska kriminellt område där han har tillbringat tid inom det kriminella men han har tagit en ny riktning i livet och har lämnat det bakom säg vilket var tufft men han klarade det tillslut och nu försöker han förbättra sig. På fritiden gillar han fotboll, gymma, bilar. Han är väldigt social, har civilkurage och är allmänt härlig och trevlig och välkomnar alla

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag jag är väldigt aktiv, minst 4-5 timma på skoldagar men om jag inte har träning blir det ca 6 på helgen typ 6-10 om jag inte har match

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka