Ej Antagen GONZI200 | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Jag heter Måns i verkligheten.

Vad är ditt användarnamn på discord? gonzi0331

Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2011

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick mitt medlemskap i Unive i februari detta år. Alltså har jag haft det i 4 månader. Under de fyra månaderna har min erfarenhet inom jobb ökat jätte mycket och idag kan jag så himla mycket inom jobb.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag är VÄLDIGT erfaren inom fordon och ledningsroller. Under de 4 månader som jag har varit medlem på denna server har jag blivit väldigt erfaren hos just att ha en hög position i ett jobb/bolag och då har jag fått hjälp samt lärt mig hur man håller ett jobb/bolag uppåt och inte neråt, samt som liten i verkligheten så har jag älskat bilar, jag älskar då bilar och är erfaren inom bildelar och hur ett fordon fungerar, men det jag försöker att säga är att vara chef hos Mekonomen är det bästa rollen inom min erfarenhet. Nu kommer jag att ge två förslag varför just jag ska vara chef hos bu Mekonomen: för att jag har jobbat i höga position i Trygg-Hansa var ja ledning samt är jag ledning i mekonomen nu. Förslag två: jag har alltid älskat fordon och känner att en framtid om att fixa fordon i Unive city skulle passa PERFEKT för just mig. Men med mina erfarenheter och fordons kunskaper skulle jag själv säga att jag skulle vara ''the perfect match'' till chef hos Mekonomen. Jag vill också säga att jag är bra på att vara bestämd men också vara en sjön och mjuk kille.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer för det fantastiska bolaget är nog att göra det framgångsrik och ett speciellt bolag hos Unive och framförallt införa en trygg plats att jobba på med sköna kollegor samt en vacker miljö där man jobbar. Om jag blir chef hos Mekonomen så är det första jag vill göra är att hitta erfarna och talangfulla arbetare så att Mekonomen sätts på kartan hos unive. Jag kommer göra Mekonomen en vacker plats och ett ställe där man känner som arbetare att man vill åka till Mekonomen och gå i tjänst o jobba och där man vill och älskar att fixa fordon. För jag själv skulle sluta direkt på ett jobb som man inte känner sig älskad i. Jag har själv haft den känslan en gång i trygg-hansa och då vill jag verkligen inte att mina kanske framtida arbetare samt kollegor ska ha den känslan. De ska vara glada när de arbetar och nu när jag har pratat om de förstår nog ni i unive ledningen att det är VÄLDIGT viktigt inom mig att vara en del av sitt jobb. Mina mål är då att göra Mekonomen en säker varm härlig plats att jobba på samt göra Mekonomen framgångsrika.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara VÄLDIGT aktiv inom Mekonomen. Jag kommer att vara ig minst 6-7 timmar per dag och den andra tiden kommer jag vara aktiv på discord. så jag kommer förhoppningsvis att vara att väldigt aktiv chef, men det händer ju bara om jag blir chef. jag kommer att vara så aktiv som möjligt, och när jag inte är ig eller på discord så är jag i skolan eller pluggar.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
𝐕𝐢𝐝𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐯𝐣𝐮!

𝘋𝘶 𝘩𝘢𝘳 48𝘩 𝘱å 𝘥𝘪𝘨 𝘢𝘵𝘵 𝘵𝘢 𝘥𝘪𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘷𝘫𝘶 𝘪𝘯𝘯𝘢𝘯 𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘭𝘪𝘳 𝘢𝘶𝘵𝘰𝘮𝘢𝘵𝘪𝘴𝘬𝘵 𝘯𝘦𝘬𝘢𝘥.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka