Accepterad Leeeohh | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leeeohh

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Hur gammal är du? 15

Vad heter du på discord? Leeeohh#1337

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Varje dag jag är väldigt aktiv men jag kollar väll cirka 15-20 timmar om dygnet

Hur aktiv är du i discorden? skit aktiv jag är alltid inne på discorden 24/7

Varför vill du bli whitelist ansvarig? för att jag vill kunna bidra med något till servern då jag var staff men jag vill endå ha lite tid att rp men endå kunna hjälpa servern på något sätt så jag ser detta som en perfekt uppgift och jag skulle gärna bli detta då jag vet att jag gör det bra och har gjort det innan. Det var även väldigt roligt att ha det. För man träffar nya människor hela tiden och skaffar nya kompisar och det tycker jag är väldigt roligt och att hjälpa nya spelare på servern. Jag vill även bli det för jag vill ha något slags ansvar.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag är otroligt aktiv och är alltid trevlig och kommer skötta den rollen väldigt bra och jag passar i den då jag har varit staff innan och vet hur allt fungerar. Jag har även varit wl ansvarig förut 2 gånger så jag vet hur allt fungerar. Jag är även väldigt aktiv och mogen för att kunna ta det jobbet och har mängder med erfarenheter av jobb som dessa.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

+ rep fin ansökan! Lätt en av de bästa staffsen enligt mig men du slutade ju för du ville rpa mer men detta lilla skulle nog varit nice för dig. lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju
Du har nu WL-A i forumet och discorden.
lycka till!
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka