Accepterad LastbilsJanne | Ansökan till Servervakt [PatrikTheStar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LastbilsJanne

Aktiv Medlem
Meddelanden
410
Reaction score
73
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? LastbilsJanne#9298

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar så börjar ja skolan 08:00 sen slutar jag 11:30 och är hemma 11:43 oftas och då sitter jag vid datorn och rpar
Tisdagar har jag praktik o då börjar jag oftas 07:10 och sen så brukar jag sluta 16:00 det är samma så onsdag torsdag när ja kommer hem rpar jag alltid sen på fredag är jag i skolan och då slutar jag 11:30 o efter brukar jag rpa sen så brukar jag rpa till natten sen på morgonen går jag alltid upp o rpar på lördagar klockan 8 tills kvällen sen så rpar jag på morgonen på söndag till kvällen sen laddar jag till skolan

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 3 februari 2022 men började spela 25 december

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har varit bannad 14 gånger men några e felaktiga https://cdn.discordapp.com/attachments/998213684126023680/998214811638837268/Skarmbild_91.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt e min uppgift att hjälpa 320 och alla andra staffs lixom underlätta så han kan fixa alla viktiga saker o jag o alla andra sv fixar alla som inte sköter sig. En servakt är en som 320 kan lita på han ger ut perms för dom skall göra bra för servern Jag har sjukt stort ansvar bland annat så brukar sv skriva /dv de e för ta bort bilar för minska lagg på server. Sen har vi /revive de e så man revar typ om nån dör på en missclick, är man sv så kommer inte ens rp dra ut på sv man kan fortfarande rp som helt vanligt:) sen så skall man rp alltid på missclick eller dsync vilket är du kan inte skriva dsync bara i din mobil irl sen e de bra det funkar ej de råkar du slå nån irl då kan du inte skriva missclick i din mobil sen e de bra, men dör man av missclick då har sv ibland rätt till o reviva typ om en råkar slå nån hårt o den dör. Samt som sv så hjälper jag staffs typ så dom tar alla i support o sköter ansökningarna så sv e som en mini helper dom hjälper staffs med servern för allt skall bli bra så dom kan fixa alla stora saker som ansökningar till allt ban överklagor allt möjligt. Jag som sv kommer alltid förstå om typ ja har gjort felaktig ban. En sv bra uppgift de är vara en förbild för alla de e sjukt viktigt <3

Varför vill du bli servervakt på servern? Har varit sv förut o ja e väligt mogen osv ja följer regler och vet hur ja ska hantera mina perms jag e snabb i pm o ber nån mig hoppa support så hoppar jag varje gång vi säger jag e på piren o rpar med min vän o sen kommer en kille o lallar sönder då sv bannar jag han i 60 minuter då lär han sig av en ban e inte för man inte gillar en person en ban e för dom skall lära sig dom har gjort fel. Som sv för mig kommer server vakt rollen gå ut på min rp jag kan fortfarande rp bara jag har lite mer perms än alla. När jag va sv va ja trevlig o snäll mot alla jag gjorde ingen illa jag bannad inte alla jag kickade folk o skrev läs reglerna för ja förstår om de e första gången dom rpar så man ger dom en till chans innnan återgärder tas sen kan jag alla regler powergaming de e spelar för makt o pengar o vill inte dö o förlora sina saker sen har vi failrp de vet alla vad de e sen har vi rdm o de e radom death match att man dödar någon utan anledning sen vdm o de e man använder sin bil som ett vapen sen har vi suntförnuft o de e man skall alltid spela under sunförnuft de e skulle ja verkligen sno bilar o köra ifrån polisen o sånt irl meta gaming man skriver till sin vän i discord "kom piren" de e meta samt ooc, sen har vi halv ooc nån skriver /me ger lapp sen skriver i ooc chatten. Samt så bannar jag nån står jag för alla bans ja gör på folk. Jag kommer göra alltid för denna server o bli av med alla lallar samt alla som e här bara förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Finns många sätt på korrution som inte sköter sina perms o gör allt på eget sätt som dom inte skall aorruption är inte alls tillåtet nån stans, staffs litar på dig o abusar du eller korrution då tappar du respekten för dig. Man kan abusa på många sätt som /toggle id i scenario de är ej tillåtet staffs speccar så dom bannar elr revvar, Sen /revive vi säjer man ramlar ner från stans högsta byggnad och sen revivar de är inte bra på något eller typ om man blir skjuten o sen revivar man måste rpa på skottskador o värsta e om man måste radera sin karktär men de får man ta:) Sen har vi /kick de kan abusa på många sett som man kickar nån för man vill sno ens bil de är inte okej nån stans. Svban kan abusa med olika sett bland annat banna alla o skriva "Hej" De är inte okej nån stans återgärder tas på sånna som abusa man kan få fram allt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka