Nekad Sp0ky_ | Ansökan till Servervakt [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Sp0ky

Vad är ditt Hex:ID 110000148e4cebf

Ange ditt födelsedatum 23 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Aa asså de e såhär att jag har inte varit så aktiv på de senaste då jag har haft personliga skäl att inte vara de kmr inte gå in så mycket på de men övrigt så har jag en stabil aktivitet på unive. Skulle säga jag är mer aktiv än de flesta och kollar ni upp mina timmar så kommer ni en väldigt hög aktivitet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2021 men varit till och från har sagt upp medlemskapet flera gånger pga olika anledningar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan tyvärr inte se de då mina bans har blivit rensade samt att jag har testat ban systemet med 320 & Jaak tror jag har 2 bans dom senaste 3-4 månader

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Asså dom har inte riktigt en uppgift dom har mer ett ansvar och det är att vara en förebild för andra medlemmar o icke medlemmar som staffs har eftersom vi har en roll på servern som kan lära o underlätta för staffs (kick/svban). Där med ska vi kicka/banna folk ifall de begår regelbrott eller ifall de gör fel så hänvisar vi dom till reglerna genom att kicka sen skriva vad de är de gör fel.

Samt så ifall de kommer in en ny icke medlem som ksk har ljus röst så kan vi använda oss utav /m o skriva att på servern så följer det........ istället för han/hon ska behöva få en ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att underlätta samt så är jag med i många scenarion där staffs inte är och kan ta åtgärder direkt eller ta tag i det eftersom ibland tar de för långt tid att skriva /report det är har hänt osv... Så istället kan jag direkt använda /kick ifall någon håller på att lalla eller anväda OOC chatten o skriva att de ska sluta lalla o bete sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex vi har min polare som precis blivit nerskjuten i ett scenario o dom ska kidnappa han o jag använder min sv för t.ex kicka/banna honom/henne för att min polare inte ska tappa sitt vapen.

Nekad.

Anledning: Uppfyller inte kraven, du har fått indragen servervakt mer än 2 korrekta gånger. Detta står i krav-listan:
”Har du haft indragen Servervakt mer än 2 korrekta gånger, så kan du inte ansöka till Servervakt igen.”

Du får inte ansöka igen. Kontakta Lasse (koordinator) ifall du vill ha permission kring detta, ifall du får det får du ansöka igen om 1 vecka om inget annat sägs.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka